10.3.10

un fel de primavara

Astazi a fost frumos in Iasi. O zi ca un inceput de primavara ( al catalea este pe anul asta?), in care am mers la o prietena in Copou sa ma ajute pentru un examen de maine. Am vazut frunti senine si "colegi de suferinta" bucurandu-se de soare si de caldura-i.
Revenind la prietena, ne-am intalnit relativ intamplator in tren, dupa aproape un an in care nu ne-am cunoscut. Am vorbit tot drumul, ea fiind braileanca de-a mea, am incercat sa ne punem in tema , unul pe celalalt cu schimbarile din viata fiecaruia. Drumul n-a fost asa plictisitor si obositor ca de obicei. Ei i-a placut de mine multa vreme cand norocul si o baba indecisa ne-a asezat unul langa altul in maxi, in drum spre casa. Dar nu a insistat cat pentru o zodie a gemenilor si dupa 3 luni de zile de incercari esuate, a renuntat. Acum are un fel de prieten si eu sunt singur. Azi i-am furat un sarut scurt dupa cele mai bine de 3 ore petrecute impreuna, invartind matematici de tot felul. Si-a retras repede buzele, semn ca este "luata" dar i-a placut. Ar fi vrut si nu prea. Chipul i s-a inseninat imediat si amorteala de mai devreme disparuse. Ii place sa fie ravnita.
E greu sa stii ca ai fi facut o pereche grozava, ca poate ea e Ilinca ce o cauti , si tu esti cel ce o completeaza.

P.S. roata, chiar se intoarce

2 comentarii:

  1. Dacă ţi-ar fi tras o palmă, mai erau şanse, dar aşa, trebuie să lupţi în continuare, să-i aduci flori studenţeşti(ghiocei,lăcrămioare, de ăstea de gest, nu de epatare), dacă face o boacănă, s-o iei asupra ta, ea să mănânce alunele şi tu cojile, să-i duci gunoiul(nu al tău, al ei) să-i aduci o prăjitură şi s-o laşi pe ea să mănânce şi tu să te uiţi la ea(în felul ăsta va sesiza sacrificiul şi pofta din ochii tăi). Mai sunt. Întreabă-mă!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nimeni nu pierde pe nimeni pentru ca nimeni nu apartine nimanui. Poate fi luata fizic, dar buzele ei sa-ti spuna altceva...

    RăspundețiȘtergere